Fråga

Jag och Jörgen (det är hans idé) tänkte plocka lite bär nu i sensommarhöst. Jag hade nog främst tänkt mig hjortron, hallon och lite blåbär och det behöver inte vara några mängder utan mest för att det är lite kul att ha hemma.

Vi kommer nog någon helg framöver att åka till Vma-Nästansjö och är vi där får vi nog guidning och hjälp av min käre far att hitta lite bär. Men...nog måste det ju finnas bär kring Umeå också?

Frågan är bara VAR?

On någon av er som läser min blogg (haha ni är inte så många, det är en exklusiv klubb) vet om något/några bra bärställen utanför Umeå så lämna en kommentar!




Kommentarer
Postat av: Marlene

Lillemor! ingen berättar om sina smultronställen, va vill ju ha bären för sig själv :)

2009-07-29 @ 18:29:31
Postat av: Anonym

Snåljåpar!

2009-07-29 @ 18:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0