Rubrik?

Sjukligt mätt, lite less och ändå godissugen. Har jag en last så är det sannerligen lösviktsgodis och karra i alla dess former. Det finns egentligen bara ett äckligt godis och det är:

Äcklig, vidrig engelsk konfekt! Urk! Ok...de blå eller rosa runda sakerna är ätbara men tusan inte goda och resten är usch och blä.

Dock, efter att ha tryckt i mig grillat med massa sås och tillbehör samt efterrätt med maränger, jordgubbar, melon och glass vill jag ändå ha godis. Ursäkten för att käka en massa onyttigt kan vara en film. Vilken återstår dock att se.

För att roa mig kan jag ju fråga er som läser min lilla blogg:
Vad gör ni ikväll?
Har någon av er ett bra filmtips?
Finns det något godis som DU inte tycker om?

Kommentarer
Postat av: Bea

Vad gör ni ikväll? Tråkar vid datorn och käka godis

Har någon av er ett bra filmtips? Nej :P Tror inte det!

Finns det något godis som DU inte tycker om? ENGELSK KONFEKT, SAMMA SOM DU, BLÄÄÄ USH!

2009-07-03 @ 21:01:52
URL: http://thelifeofbea.blogg.se/
Postat av: sannamamma

Gör ikväll? Bråkar med datorn som inte vill funka trots formatering!

Filmtips? Det brukar jag ju få av dig...?

Äckligt godis? Samma som du, engelsk konfekt och det finns även några små gröna saker jag inte gillar...

2009-07-04 @ 20:37:32
Postat av: Jossan

Haha, vad sager du? Hadar du engelsk konfekt, den som ar sa god spec nar man koper den farsk i hemlandet ;) Vi kollade tennis - Wibledone i fredags! Igar sag vi dock "Den andra systern Boyleyn" eller hur det nu stavas och P blev sa facinerad att han wikipediade sin historia till langt in pa sma timmarna medans jag kollade pa just det tennis haha helt sald!

Nougat ar mitt hat godis, har solen kommit tillbaka?Kram

2009-07-05 @ 09:33:02
Postat av: Lillemor

Solen har försvunnit och det är ruggigt kallt igen (kring 10 grader). Varken tennis eller engelsk konfekt är my cup of tea (huvva) men nougat är ju gott! Hahaha, när jag och Jörgen sett "Den andra systern...¨" hamnade jag också på Wikipedia! Hahah!



kram

2009-07-05 @ 13:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0