Samma lika?

På chokladmuffinsen som jag snart ska baka kan man lägga en bit choklad på. Tips fanns på att man kunde lägga dit Plopp eller Center och jag såg en möjlighet till att få mig lite godis så därför köpte jag bådadera.

Började dock fundera på om det finns någon skillnad mellan Plopp och Center (för varför finns det annars två?) och se på tusan. Jag hittar INGEN skillnad. Båda är mjölkchoklad (57%) och toffee (43%) och alla ingredienser är lika. Enda  minimala, pyttelilla skillnaden som framgår av förpackningen är att 100g Center har ett gram mer fett än Plopp.

Plopp är alltså det nyttigare alternativet!   ;)

Vad tycker ni?
Finns det någon skillnad i smak/konsistens/eller annat mellan Plopp och Center?

 

Kommentarer
Postat av: LOtta

Jag tycker ju att Center inte är lika söt, men äre samma skirt så äre nog bara i huvudet det sitter!

2009-07-29 @ 21:09:04
URL: http://lope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0