Tillbaka i vildmarken

Åter hemma i Villis. Dagen har varit rätt så händelselös, Jörgen (som är sämst på semester) försvann iväg till bygget en sväng idag och efter det bar det av till Vilhelmina. Medan han var borta gjorde jag tråkiga saker som att städa och packa...

Jag trodde att jag skulle klara mig ifrån att åka till Bergland=Myggland imorgon men sån tur har jag inte. Istället för att busa med kattungar och dricka kaffe med far och farmor i byn så blir det till att klyva ved och slåss mot blodtörstiga bestar.

Ikväll har vi iaf hälsat på min yngsta moster och hennes famij, jag är gudmor till två av hennes barn och de är nog de sötaste små tjejer jag vet, tillsammans med min tremänning Nathalie som vann mitt hjärta i sommar. Massa kaffe och massa prat blev det och det var för himlarns trevligt.

Nej, dags för lite sömn snart (om det går med tanke på att jag börjar vända på dygnet) så jag överlever imorgon.

Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0