Biblioteket rules!

Enda datorn som finns med någon slags uppkoppling på i nya lägenheten är Jörgens arbetsdator. Need to say att jag får lite internetabstinens på dagarna?

Tur att man kan boka dator på biblioteket! Nu ska jag dock snart iväg för att dricka kaffe på filt i rådhusparken.

Igår städade vi ur den gamla lägenheten.....Gud bevare mig så tråkigt! Nu är det iaf gjort!

Fick också en väldigt bra nyhet igår. Vibo ringde och berättade att det finns två alternativ för huset jag bor i. Antingen rivs det (buhuhu) eller så blir det en ny ägare! Först i september är det dock klart vad som händer men oavsett så kommer inte huset att rivas förrän tidigast nästa sommar vilket innebär att jag inte måste flytta! *klappar händer av förtjusning*

Mycket, mycket skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0