Jag har hittat min kandidat!

EU-val på söndag och som far min sa:
-Det är en medborgerlig plikt att rösta! Röstar man inte har man fan ingen rätt att yttra sig heller!

Är ju grön och skön i mitt partival även om jag inte har gröna fingrar så det är Miljöpartiets lista som kollats igenom.
Och vad hittar jag inte på plats 3 om inte en kandidat som brinner för migrations- och flyktingfrågor!

Bodil Ceballos får min röst!

"Det talas om illegala invandrare och jag frågar mig: hur kan en människa vara illegal? De gröna i Europa, i alla EU-länder, arbetar tillsammans i parlamentet för en humanare migrationspolitik för alla, inte bara för dem som flyr politisk förföljelse."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0