*morr*

Hoppet är det sista som överger en sägs det och nog hade jag innerst inne hoppats att kommunfullmäktige skulle stoppa eller åtminstone lägga rivningen av huset mitt på is...

Men nej. Enligt vk.se och deras live-bevakning av kommunfullmäktige ska Fjällgatan 21A jämnas med marken.




Hej då utsikten, hej då nytapetserade lägenheten, hej då närheten till jobbet, hej då trivsel...
Känns helt otroligt drygt att kanske måsta flytta allt igen och dessutom inte till Umeå utan till en annan lägenhet i Vilhelmina.

Men som sagt, hoppet är det sista som överger en och nu hoppas jag att rivningen drar ut på tiden och jag hinner ta mig ifrån Vilhelmina innan huset försvinner. Men med min tur lär de väl höra av sig från Vibo snart och säga att det är Strandvägen nästa...

Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

Hoppas rivningen drar ut på tiden jag med, förstår om du tycker att det skulle vara jobbigt att flytta. Om det inte är till Umeå förståss, din lilla stadsråtta ;) Vi ses ikväll!

2009-06-16 @ 11:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0