Andra gången gillt funkade!

Sushi på Sagami i Umeå var hur gott som helst! Men vi beställde in lite väl mycket så vi fick med oss lite hem också.

Dagen har spenderats på stan med en en massa trevligt sällskap och fika. Först lunch på Taj Mahal (indiskt är ju för himla smarrigt) och sedan kaffe med choklad-päronpaj på Brobergs. Har dessutom investerat i kardemummakaffe som jag ska ha i min lilla presskanna som gubben min gett mig. Han sa att det var en kärleksgåva men egentligen var det nåt han hade hemma, inte använde och ville bli av med. Föga anar han dock att den ju kommer tillbaka till honom den dagen vi flyttar ihop. Mohahahaha!

Nu ska jag vila ned maten, blev en sen middag idag och sen ska jag nog titta på Gordon Ramsey som svär och bråkar med restaurangägare.

Må gott!

Kommentarer
Postat av: Bea

Åh, jag är så avis på dig som får hänga i storstan och mysa. ;) Själv får man bara vara på landet. Fast det är härligt det också såklart.

2009-03-05 @ 22:13:08
URL: http://bealovehorses.blogg.se/
Postat av: Anna-Sara

Enda gången jag ätit sushi tyckte jag att det smakade fiskslem och alger...Är du hemma nästa helg?

2009-03-07 @ 03:00:59
URL: http://jagarjantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0