Lite allt möjligt.

Jo, har varit lite kass på att uppdatera.

Vad har hänt då? Spelade bort lite pengar på poker i torsdags men det var det värt med trevligt sällskap och avbrott från jobb och plugg. Plugget borde jag dock lagt lite mer tid på men det finns ju en vecka till.

Satt på en buss till stan några timmar igår, tråkigt men man är ju snart van vid det här pendlandet fram och tillbaka. Fast det är klart, om jag inte vore så snål så skulle ju inte en bil sitta helt fel. Nån som vill ge bort en fin fin liten bil? :)

Nu ska jag försöka väcka sjusovarn sen blir det stan och bolaget. Ska ju visst på inflyttningsfest ikväll!

Må gott!

Kommentarer
Postat av: Sara

tja, jag vill inte ge bort min bil men du vet ju vad jag har sagt!!

2009-03-15 @ 20:01:54
URL: http://jagarjantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0