Far och flänger igen

Nu är kursen slut, sitter på Teg och väntar på att karln min kommer hem så vi får kasta i oss lite mat innan det är dags för mig att kasta mig på bussen.

Är hemma i Vma igen vid niotiden ikväll och då ska jag gosa en hel massa med min övergivna lilla kissekatt (eller ja, helt övergiven har hon ju inte varit, mor min har ju besökt henne några gånger).

Men fredag eftermiddag bär det av igen, tillbaka till Umeå! Då ska det nämligen flyttas från Teg till Öst på Stan! *jippie* Till den nya lägenheten alltså, inte flyttandet....

Näe, nu måste jag packa ner allt i min väska och sen blir det sushi-time!


Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

tror du att vi hinner med en fika...?

2009-05-29 @ 03:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0