Tapetvånda!

Till helgen ska vi måla och tapetsera i den nya lägenheten. Det är ju Jörgens nya lya men jag ser det definitivt som vår eftersom jag så snart som möjligt vill ta mig dit.

Planen är att måla det mesta vitt (billigt och enkelt) men vi vill ju ha lite färg eller nåt på väggarna så det blir nog att smälla upp lite fondväggar här och där. Eftersom vi inte är gjorda av pengar och det är en hyreslägenhet känns Rusta som ett lämpligt alternativ men det finns ju ändå så mycket att välja på.

Hjälp oss!

1. Den här med lite beige i skulle kanske funka i hallen?

2.  Jörgen har pratat om svart/mörkt i vardagsrummet.

3.  Medaljonger?

4.  Silvrigt?

5.  Kanske något för sovrummet?

6.  Eller nåt sånt här?

7.  Den här är rätt tjusig.

8.  Den här vet jag inte riktigt men den får åka med på ett hörn ändå.

Som ni ser behöver vi/jag hjälp! Kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Jag ska tamejtusan ta mig en sväng till Rustas tapethylla å glo lite i veckan =)

2009-05-31 @ 23:11:51
Postat av: Amanda

Gillade nummer 3, den va fin.

Har du varit in på en sida som heter www.favoritsaker.se?

Dom har en del skojiga väggdekorationer om ni inte vill göra en hel fondväg.

http://www.favoritsaker.se/produkter.asp?id=118

2009-05-31 @ 23:28:04
Postat av: Amanda

Kanske inte är dom billigaste dock XD

2009-05-31 @ 23:29:31
Postat av: Jossan

Heej :) Min rost ligger pa tapet nr 1 och 2 de tycker jag var mucho fina!

Lycka till med besluten :) Kram

2009-06-01 @ 07:27:52
Postat av: Anna-Sara

Inte helmörkt i vardagsrummet väl? Varför inte ljus men med en mörk fondvägg. Tycker annars att nr 2 och nr 7 var tjusiga =) Kram på dig!

2009-06-02 @ 00:26:32
Postat av: Lillemor

Alltså, tapeterna här är ju tänkta som fondväggar. Vi kommer nog att måla resten vitt (eller nån annan ljus färg). :)

2009-06-02 @ 11:35:11
Postat av: Moalill

Jag tycker att 1 och 5 var assnygga. Dom är ju lika fina i verkligheten också^^ Passar nog bra om ni ska ha hel vitt annars. Så ni får in lite kontraster.



Här är en sida med massa roliga saker också

http://www.inreda.com/

2009-06-02 @ 23:15:04
URL: http://moalill.blogg.se/
Postat av: Anonym

men jag såg nu, att dom gått i kk.

2009-06-02 @ 23:16:52
URL: http://moalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0