Nya jobbet

Syster yster Lotta ville ha en uppdatering. Är galet trött nu och ska försöka förbereda lite inför imorgon (har druckit glögg med en vän tidigare ikväll) men här får ni lite info i alla fall:

* Mycket att göra
* Mycket att sätta sig in i
* Fixa användarid, lösen, mail, kaffekort, passerkort, nycklar osv
* Har ej fixat p-plats än.
* Måste städa upp min arbetsplats för den förra har lämnat allt i en enda röra, vet inte ens var jag ska ställa en endaste liten pärm.
* Läsa in sig på nationella prov i SFI (c-kursen) tom måndag.
* Äsch, summa kardemumma, en rolig men otumlande dag som jag inte smält än!

Nu: planera och sen sooooova.....!

Kommentarer
Postat av: mamma..

...som får kalla rysningar efter ryggen när jag tänker på folkomröstningen i Schweitz...

2009-11-30 @ 22:23:35
Postat av: Fia

Var ska du börja jobba? )

2009-11-30 @ 23:18:06
URL: http://fiabergqvist.blogspirit.com/
Postat av: Lillemor

Mamma: visst är det skrämmande?! Så blir det när människor är rädda för varandra och för lata eller upptagna för att sätta sig in i saker och lära känna varandra.

2009-12-01 @ 19:34:00
Postat av: Anonym

Vad du är DUKTIG! Får ju huvudvärk själv av allt det där du listar upp. :)



Hoppas du får en fin första vecka på det nya jobbet!

2009-12-01 @ 22:58:59
Postat av: a-sara

och det var ju jag som skrev det där ovan .) Kramar!

2009-12-01 @ 22:59:32
Postat av: Fia

Sv: Men vad roligt för dig och vad skönt att jobb löst sig så direkt! Helt utan pengar och jobb är ju inte speciellt roligt att vara :) Du gör helt rätt i att "bara" jobba 75% tycker jag.. Skulle också gjort det om jag kunde.. Så länge jag har en tjänst på 100% vågar jag inte säga upp något :)

2009-12-02 @ 15:22:39
URL: http://fiabergqvist.blogspirit.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0