Tipsigt

Jag fick ett tips via en annan blogg om att man kunde få en helt gratis fotobok från Fuji. Inte ens frakten behöver man betala! Det hela fungerade jättebra, man laddar hem ett program till datorn, fixar och trixar lite, laddar upp bilder och sen är det finemang. Man väljer format, bildtext, bildform ja allt.

Mitt tips till er: gör det inte om du är trött och stressad. Jag fick idag hem en jättefin liten fotobok med 24 sidor men tyvärr var jag lite för snabb. Något stavfel här och där förtar ju helhetsintrycket men den blev ändå jättefin. Och gratis är ju gott!

Rabattkoden för erbjudandet är: 598679 och den gäller till 2010-02-28.
Klicka här för att starta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0