Hahahahaha....suck...

Ja, så går det när man inte kollar mailen innan man börjar svära åt kopieringsmaskinen.

Har stått på kö för en bok på UB som jag behöver till svenskkursen. Men eftersom det var flera före mig i kön och jag behöver läsa iaf en artikel ur boken till imorgon så sprang jag ju upp till Universitetet imorse för att kopiera.

Nu när jag kollar min mail så ser jag att boken kommit in och jag kan hämta ut den.

Alltid lika kul när man inser att man stressat i onödan. Kanske en lärpenning om att jag inte ska stressa så mycket...


Kommentarer
Postat av: Jannice

du ska lägga till ditt mobilnummer i din adress, då får du sms direkt när din bok är återlämnad. Adressändring gör du via Album

2009-10-07 @ 10:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0