Så många beslut så svårt att veta...

Alla de här bollarna som ska jongleras och hållas i luften känns lite tröttsamt ibland.

Nästa vecka är fullsmockad.

* Arbetsplatsombudsutbildning i Åsele på måndag.
* Jobb och sen möte med referensgruppen för Världen i Västerbotten på tisdag.
* Jobb och sen möte med ny elev på onsdag.
* Universitet i Luleå på tors- och fredag.

Utöver det så grubblar jag över hur jag ska göra med annat i mitt liv.

* Kommer jag att jobba kvar på skolan eller inte efter december?
* Ska jag ordna en ny lägenhet eller inte i Vma?
* Kommer jag någonsin att hitta ett jobb i Umeå?
* När ska jag ta mig i kragen och hitta en bil samt när och var ska jag i så fall köpa den?
* Ska jag, borde jag, hur gör jag, när gör jag?

Plus att man får dåligt samvete och känner det som att man gnäller över lyxproblem vilket man ju faktiskt gör. Särskilt när man ställer det i jämförelse med vad så många andra i omgivningen har att tänka på och hantera.

Usch, är faktiskt lite less på mig själv just nu. Jobbar på att hitta mitt happyplace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0