Vad gör man om man får fula barn?

Eftersom flera i släkten roat sig med sidan makemebabies.com så tänkte jag försöka mig på det. Men det blev ju hiskeligt fula barn! Ja, det är nog fel och förkastligt att säga att barn är fula men de var då i alla fall inte vackra... Och datasimulerade bilder kan ju knappast ta illa upp.

Nej, jag väljer att bortse från de där bilderna och hålla fast vid tanken att om/när den dagen kommer och jag och Jörgen får oss ett barn så kommer det att vara det vackraste i världen!

Inte som de där trollungarna jag fick en förvarning om....


Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

Jag och Nils höll på att skratta ihjäl oss när jag gjorde ett försök. De blev förkräckligt fula! Men den dagen det blir barn så tror jag man kommer att tycka om dem ändå, även om de har min stora näsa och gråbrunt hår :)

2009-10-05 @ 13:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0