Piss-Vibo!

Ja inte f-n var det något roligt som kom med rek!

Nej, nej, det är Vibo som meddelar att jag har blivit uppsagd. För det är ju klart att de vill tömma huset innan någon får ta över eller köpa det. Man kan ju inte "ge" bort potentiella hyresgäster till någon annan.

Jag var ju så nöjd med beskedet att huset antagligen inte skulle rivas och att OM det mot förmodan skulle rivas så skulle det inte bli förrän sommaren 2010. De "glömde" nog nämna i juni att huset ändå skulle tömmas innan årsskiftet...

Enligt brevet som jag fick så har de "goda förhoppningar om att kunna hitta annat användningsområde för att undvika rivning". Det känns ju verkligen jättekul och givande, jag får ju ändå inte bo kvar.

Det som gör mig ytterligare förbannad är att Vibos drygpelle till VD Erik Lindahl vid första informationsmötet om eventuell rivning verkligen försökte få mig att framstå som korkad ung tjej när jag föreslog att de skulle titta på andra lösningar än rivning. Då fick man minsann kommentaren om att:
-Ja men snälla du, vad ska vi göra då? Skänka bort det till nån annan för en femma?
Nu har de visst tänkt om men det gör ju inte mig gladare... 

PISS-VIBO!

Kommentarer
Postat av: Kicki

:( men suuurt! Så smidigt av dom...not! Men det är inte årsskifte än...

2009-09-15 @ 02:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0