Allt och inget...

Hm. Känns egentligen inte som att man har så mycket att skriva om men what the heck, här kommer en uppdatering.

Vi (läs Jörgen) har sålt Saaben så nu har vi på jakt efter en kombi. Och vi behöver någon slags bil till inom två veckor eftersom då börjar jag jobba igen. Då Jörgen ska pendla till Holmsund och jag till Bjurholm så behöver vi verkligen två bilar...

Vi letera med ljus och lykta efter en större lägenhet. Nu hoppas vi på att ev. kunna byta oss till något större så vi har lagt ut en annons på blocket.

Övik var jättetrevligt!

Till helgen har vi tänkt åka till Luleå, umgås med Jörgens familj samt se Twisted Sister på Luleåkalaset. Bara Skodan klarar av att ta oss dit... :)

Just nu väntar jag på kära syster yster och Kalle som ska få käka tacos hos oss.

Annars är det nog rätt lugnt och lagom händelselöst. 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ihh nere pa 2 siffrigt och passerat 1 kilo, det hander grejer :) Sjalv har jag exakt 3 veckor kvar i denna varme...skolan lockar inte...men det ska bli kul att fa folja stora magen pa narmare hall ;)



Kor forsiktigt! Kram

2010-08-02 @ 08:15:16
Postat av: elvira stehn

Hej, Jag har dragit igång en ''veckans blogg'' i min blogg, och passa nu på att anmäla dig innan tiden går ut! Du vinner en storlänkning, vilket gynnar dig eftersom jag har kring 400 unika per dag, så anmäl dig nu, det gör du här: http://elvirast.blogg.se/2010/august/drar-igang-en-veckans-blogg.html

2010-08-03 @ 16:43:56
URL: http://elvirast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0