Så...trött...!

Tredje jobbdagen efter semestern och det känns kan jag lova. Galet trött efter jobbet men idag kunde jag inte ens somna och ta en powernap efter maten. Istället har jag bara vridit och vänt mig och haft tusen jobbtankar i huvudet.

Saker börjar dock ordna till sig något så när på jobbet och jag börjar ha lite mer koll på vad jag ska syssla med de kommande tio veckorna.

Mycket känns dock väldigt positivt och jag tror att det hela beror på att jag lyckats få ett schema där jag har en dag ledig i veckan på mitt 75% vikariat. Jag börjar veckan med tre proppfulla dagar, är ledig torsdagarna och sen har jag en väldigt lugn fredag och får sluta halv tre! Mitt nya schema gör också att möjligheten att samåka blir större och bättre, istället för att alltid köra minst två, ofta tre dagar i veckan kommer jag nu bara att behöva köra 1 dag per vecka!  

Och det som känns mest mysko av allt... Om nu allt går som man hoppas och vill så är det bara 10 arbetsveckor kvar för mig. 40 arbetsdagar och sen ska jag vara hemma! Jättelänge! Med en alldeles egen liten bebis (ja, Jörgens är det väl också men ändå!)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0