Skruttibangbangbilen och världens underbaraste farmor

I veckan var Skodan in till verkstan igen... Vad som började med ett hjullagersbyte slutade med det plus ett katalysatorbyte vilket ledde till en nätt summa kring 4.400kr. Tilläggas kan ju göras att bilskatten på 1.700kr dessutom valde att droppa in den här månaden.

Och eftersom jag bara jobbar 75% och dessutom varit arbetslös till den 15/8 och därmed bara jobbat halva augusti var ju inte månadslönen enorm...

Men nu går Skodan som ett spjut igen!

Och världens underbaraste farmor då? Jo, hon skickade ett bidrag till bilskrället som jag faktiskt nästan skäms lite över att ta emot... Hon är allt bra fantastiskt min farmor Hilma! Tur jag ska hem nästa helg så jag får tacka henne ordentligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0