Svårt att fokusera

Känner mig rastlös och orolig.

Verkar vara svårt att få tag på något bra nere i Sthlm. Och vi behöver verkligen en ny, vettig bil. Skodan krånglar igen och nu verkar det vara ett hjullager som måste bytas (ser pengarna flyga iväg) och eftersom både jag och Jörgen pendlar till jobbet behöver vi två, fungerande bilar. Inte en som strular...

Är både glad men ändå inte över att jag inte följde med. Hade bara varit ivägen och inte till någon nytta i bil-letandet men skulle ändå velat vara där för Jörgens skull.

Worst case scenario så blir det för honom att ta flyget eller bussen hem utan bil. Då får vi hoppas på att det dyker upp något köpbart så snart som möjligt i Västerbotten!

Satans bilhelvete!


Kommentarer
Postat av: Hollie

Så jobbigt det måste vara med bilar som krånglar :( Själv åker jag bara buss och tunnelbanan o så :) Men jag är ju inte 18 än så :p Men när jag blir 18 blir det körkort direkt :) Fast vet inte om jag tänker skaffa bil, känns lite onödigt när jag bor så centralt i Stockholm som jag gör :) och studerar ju fortfarande :)

2010-08-22 @ 16:35:19
URL: http://hollies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0