Hemlängtan


På onsdag drar jag hem! Bevare mig så skönt det ska bli att komma hem till byn med vyn och allra underbaraste familjen. Jag har inte varit hem sedan i början på augusti men nu banne mig så bär det av!

Får se hur länge man blir kvar, antingen åker vi hem till stan strax före eller precis efter nyår men det är inte riktigt bestämt än. Vi får se lite längre fram.

Det ska bli så härligt, få visa upp lilla Elvira för en massa vänner och släkt, mysa hemma i huset och låta lillan bli uppassad och ompysslad av hennes morföräldrar.

♥längtar♥

Kommentarer
Postat av: moa

Åh vad roligt det ska bli att få se henne! På bilderna är hon ju fantastiskt söt :)

2010-12-13 @ 11:09:17
URL: http://moalill.blogg.se/
Postat av: Maria

Ååå va kul att äntligen få träffa er. Kan tänka mig att hon är det sötaste :)

2010-12-13 @ 15:29:50
Postat av: mormor

som håller på att längta så in i vassen efter att få hålla om...

2010-12-13 @ 15:38:00
Postat av: Kicki

Ja du se... jag hann inte till Umeå ;P

2010-12-13 @ 16:29:27
Postat av: Fia

Men guuud vad roligt att ni åker hem! Ska jag se till att hinna träffa er när jag är hemma också :)



Kram!

2010-12-14 @ 10:51:42
URL: http://www.fiabergqvist.com/
Postat av: Anna-Sara

Underbart att ni ska komma hem! Och du, glöm inte att ta med Sunes jul :) Kram!

2010-12-14 @ 14:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0