Gud så spännande!

Kollade min mail nyss och det är jag glad för. Det gjorde nämligen min vecka!

Det här är knappast så intressant om man inte är lärare alternativt känner mig men ni stackare som läser min blogg får vackert glädjas med mig i alla fall!

På sajten lektion.se (en guldgruva!) kan lärare lägga ut lektionsmaterial som alla medlemmar kan ta del av. Det kan vara enskilda lektionsupplägg, momentplaneringar, prov, studiematerial, ja allt möjligt, och det finns dessutom diskussionsforum och annat nyttigt. Sedan jag började arbeta som lärare har jag då och då lagt ut material som jag har gjort och jag har också flitigt inspirerats eller använt mig av andras material där.

I vilket fall... jag hade fått mail av lektion.se´s webredaktör... Hon undrar om jag är intresserad av att skriva en kort artikel om mina lektioner till sajtens medlemsbrev! Så himla kul!

Oj, oj, oj...jag är faktiskt lite nervös trots att det inte är helt bestämt än! Den här karamellen ska jag suga på länge...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0