Borde, måste, ska...

Borde verkligen plugga. Måste plugga. Vill inte plugga. Ska väl sätta mig med det snart...

Har en rapport på åtta sidor att plita ihop men har ingen motivation alls. Har inte lyft ett finger gällande studierna på hela lovet och nu är det snart slut. Herreminje vad jag längtar till att B-kursen är över. Är så sjukt less på att plugga samtidigt som man jobbar.

Istället för att börja när jag klev upp i morse (läs förmiddags) så har jag bloggat, beklagat mig över tandvärken, tyckt synd om mig själv, läst bloggar, kollat facebook onödigt antal gånger, suckat och suckat lite till.

Jäkla tråkdag, jämarns tandvärk och jävla plugg. Så uppåt känner jag mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0