Lite av varje

Är tillbaka i stan och tar det piano.

Har ringt till kommunen och stillsamt funderat var i hela friden mina pengar tagit vägen. Det vill säga de pengar som jag la ut under temadagarna för sex veckor sen och fortfarande inte fått tillbaka. De är på väg sägs det... 

Nu ska jag strax cykla in till stan. Måste in på biblioteket en sväng för att låna några fler deckare då jag nyss läst ut de här:

 

Sen tänker jag nog lägga mig i en park ett tag och njuta av vädret!

Tanken är väl också att jag ska börja inhandla lite nödvändiga prylar till Turkietresa. Det är ju bara lite mer än en vecka kvar tills vi ska åka! Så jag behöver köpa solskyddsfaktor, skavsårsplåster och något så sexigt som stödstrumpor... Jag dras ju redan sen tidigare med några inte så attraktiva åderbrock och det verkar inte som knyttet jag har i magen förbättrar dem så stödstrumpor är ett måste.

Men nu ska jag ut ur lägenheten och istället för att sitta vid datorn ska jag sitta i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0