Myshelg

I lördags så kidnappade Jörgen mig till Sundsvall! Han hotade länge med att vi skulle upp till stugan i Bergland men jag trodde inte på honom när vi passerat Ö-vik. Kändes som en lång omväg... Det var en överraskning för att fira att jag äntligen är klar med studierna.

Vi bodde på Grand Hotel i Sundsvall och när vi kom upp på det urtjusiga rummet så stod det frukt, choklad och mousserande dryck och en stor, röd ros på ett litet bord. Inte visste jag att det fanns en sån romantiker i karln min!

Vi strosade runt lite i centrala Sundsvall på eftermiddagen och på kvällen åt vi middag på en riktigt fin liten restaurang. Lite läskigt dock att de hade ett gigantiskt akvarium fullt med fiskar och givetvis, eftersom jag tycker att fiskar är obehagliga, så fick vi sitta precis bredvid det. Men det var god mat och kändes väldigt lyxigt!

I söndags for vi sen ut till Birsta och shoppade loss lite i klädbutikerna men tro det eller ej, vi gick hela Ikea runt utan att köpa en endaste pinal! Vi längtar helt enkelt för mycket efter en ny lägenhet och vi har svårt att veta vad vi ska köpa innan vi har hittat den.



Visst var det ett fint rum?


Tack så mycket älskling för en alldeles underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0