Semester...

Semester innebär långa sovmorgnar och en massa läsande. Igår hann jag in på biblioteket, lånade två böcker och läste ut den ena. Det blev en till Michael Conelly deckare så från att aldrig ha läst en av hans böcker har jag nu hunnit med två på fyra dagar. De är faktiskt ganska bra så det lär nog bli mer Conelly och kriminalinspektör Harry Bosch innan sommaren är slut.




Läste Den sista prärievargen så hitills har jag läst Harry Bosch-deckarna i en himla oordning men jag får fösöka skärpa mig på den fronten. Porblemet är att det är så populärt med deckare på somrarna att det mesta är utlånat...


Idag lyser solen igen men det blåser något fruktansvärt! Jag ska iaf cykla ned till älven och lägga mig där men vi får väl se om jag fryser ihjäl eller inte. Hade varit roligt att ha lite färg innan man ska pressa i Turkiet! Imorgon och i övermorgon verkar det som att solen ska gömma sig men helgen ser ut att bli fin och varmare än dagens väder så jag håller tummarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0