Sjukling

Det är vad jag är. Jag blir i stort sett aldrig sjuk men nu har jag såklart åkt på en förkylning. Den är egentligen inte så farlig, än har jag då ingen feber men jag är snuvig, det slår lock för öronen konstant och det hörs på min röst. Den är om möjligt ljusare och pipigare än vanligt samtidigt som den raspar.

Jag är inte tillräckligt sjuk för att vara hemma, snål som jag är, men tycker inte direkt att det är kul att sitta på jobbet. Särskilt inte den här tiden då jag faktiskt inte ens börjat... Men som lärare ligger man väl egentligen alltid efter i planering, rättning, kopiering, materialsamlande, dokumentering etc etc så nog kan jag hitta på något att göra.



Hoppas bara att jag inte blir sjukare samt att jag är frisk till LOVET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0