Finns he nån henna e henna?

Som nämnts tidigare. Idag var det Operation Inköp till nästa veckas temadagar. Bland annat sprang jag runt på lite obskyra butiker (arabisk-somalisk-asiatiska butiker med allt möjligt tjofs) för att leta efter henna.

Alltså henna som man använder för att "tatuera"/måla händerna med. Men paniken kom ju när jag insåg att det var slut på henna! Det fanns alltså ingen henna att få tag på!

Stressade hem och googlade runt och efter lite om och men hittade jag:

Tattoo Henna - set
På sidan lareinawebshop.com. Nu måste jag bara ringa dit imorgon och kolla om de kan skicka hennan så att den hinner komma fram till (helst fredag) nästa vecka. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vad kul det låter med tema-dagar... minus stressen förstås :) Hoppas att det blir lyckat! Kul att prova på henna.

2010-05-06 @ 16:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0