Gnäll, gnäll, gnäll och gnattjat

Jag är så trist och gnällig just nu att till och med jag själv är less på mig.



Ungefär som bilden här ovan känner jag mig nuförtiden (fast med mycket kortare och mörkare hår förstås!).
Überstressad över nästa veckas 3 temadagar som jag och min kollega ska lyckas ro i land. Och när jag försöker glömma bort den stressen på kvällen är jag istället stressad över b-uppsatsen som ska lämnas in den 20/5. Det är inte länge kvar tills dess...

Nu måste jag återgå till pluggandet. Imorgon är det en lång dag på jobbet, direkt efter det måste jag köra runt halva Umeå och leta efter: oval boll för att ha när man spelar australisk fotboll, material för att göra drakar, löshår och henna.

Usch och blä. Längtar till helgen. Då ska jag umgså med systrar söta och mor så rar trots att jag inte har tid...


Kommentarer
Postat av: Sara

Men nu ger du mig dåligt samvete när du har så mycket att göra. Du får ju inte stressa ihjäl dig...



Men jag skulle nog ha gjort mycket för att se din min då bilen la av vid rödljuset :) Det är nog en av mina värsta mardrömmar!

2010-05-04 @ 02:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0