I´m alive!

Jag har överlevt temadagarna! Jisses vilket projekt det var att tillsammans med kollegan rodda ihop allt!

I måndags var jag hemma i stan klockan nio på kvällen och igår tog jag av mig skorna i lägenheten klockan sju. Då hade jag också varit i Bjurholm sen kl. halv åtta på morgonen båda de dagarna...

Men trots stress, tokplanering, massor av galna inköp (som jag förhoppningsvis för pengar för på nästa lön) så är jag himla nöjd. Resultatet blev så bra och jag tror de allra flesta har varit väldigt nöjda med dagarn (barn, våra elever, skolpersonal m.fl). Idag fick vi till och med en kram av en lärarkollega som var så glad över att vi hade ordnat de här dagarna! Än så länge har också alla utväderingar varit väldigt positiva!

Eventuellt kommer det lite bilder men jag känner ju lite si och så över att publicera bilder där jag inte är helt hundra över att personerna på bilderna vill vara med. Men några foton kommer i alla fall!

(Om ni har riktigt otur kan ni få se mig i tidningen (VF) på fredag... Inte en smickrande bild kan jag lova.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0