Gräsänka

Gräsänkeperioden börjar lida mot sitt slut och på fredag får jag ta bilen upp till fjällen och träffa karln och svärmor.

Men tills dess måste jag ju roa mig själv! Ska njuta i fulla drag av min lediga dag imorgon och tänker börja redan ikväll. Därför ska jag cykla iväg in till stan. Gå på biblioteket, låna en eller två härliga böcker och försöka låna hem någon sevärd film också. Sen tänker jag lyxa på med att köpa hem en Subwaymacka! Jämarns så länge det är sen jag smaskade i mig en riktigt dressingdränkt chicken teriyaki på parmesan-oreganobröd. Och så lite salt- och vinägerchips till det... Mumma!

Nä, nu blev jag så hungrig att jag måte åka på direkten.

Ja...ni ser ju själv hur OTROLIGT spännande livet är ibland... ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tycker det lät som en utomordentligt bra plan :) Kanske vi kan till och ses nästa vecka? Kram

2010-09-08 @ 18:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0