Shoppingsug

Känns som det var en evighet sen jag handlade kläder. När man vaggar fram på stan just nu känner man inte riktigt suget eftersom, ja...det är inte mycket som passar eller funkar.

Därför spanar jag nu på sånt som jag skulle kunna tänka mig att beställa, köpa och ha sen. Måste investera i några sköna amningsbehåar och amningstoppar men förutom det skulle jag gärna vilja ha en hel hög med mysiga cardigans, koftor och polotröjor. Jag gillar verkligen höst och vinterkläder, betydligt mysigare än sommarkläder!

Något åt det här hållet skulle jag vilja lufsa runt i i vinter:



Behöver köpa nya vinterskor men då mina fötter har börjat svälla så ska jag nog vänta tills efter knyttet behagat komma ut och se vad som funkar då.



Behöver verkligen en ny vinterkappa och vinterjacka men snål som jag är så säger jag det varje vinter men köper aldrig. Kanske naivt att tro att jag ska ha råd och prioritera en jacka till mig själv just den här vintern men man vet ju aldrig! :)



Allt på bilderna kommer från Ellos.se utom jackan och den mörkgrå cardigan med bältet på sista bilden som kommer från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0