Deckardrottningen

Innan Elvira, mitt hjärtas fröjd och glädje, kom till världen hade jag lånat en himla massa böcker. Jag menar, jag arbetade ju till den sista oktober, hon var beräknad till den 6e november och jag var helt inställd på att gå över tiden så jag skulle ju ha massor med tid att läsa.

Så givetvis blev det så att när hon föddes redan den 3e så blev det väldigt lite läsning. Desto mer kronor i förseningsavgifter dock. Men, nu när vi har liiite rutiner i alla fall så har jag lite tid över för läsandet.

I veckan har jag läst ut Till stoft och aska av John Harvey och nu läser jag Död i Garnethill av Denise Mina.

Men vill ha fler deckare att läsa! Någon som har något tips?


Kommentarer
Postat av: anna

Du har kanske redan läst hennes böcker, men jag tipsar om Karin Alvtegen har skrivit en rad lättlästa och spännande deckare/trillers.

2011-02-15 @ 14:41:24
URL: http://litenbibb.blogspot.com
Postat av: Monica

Hej igen, har läst "Bad Boy" och den var en bra, lättläst deckare. Tack för tipset. Nu läser jag "Sista natten i Twisted River" av John Irving. Ingen deckare precis och lite svårare att komma in i men nu vill jag för allt i världen inte sluta innan jag vet hur det går. Klart läsvärd tycker jag.

2011-07-04 @ 11:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0