Ljuva livet


Själv sitter jag vid köksbordet, lillan ligger i babygymmet, puffar på Muminpappan, pratar lite och tycker att fötterna är så spännande. Livet är allt bra härligt!

Idag har vi haft finbesök av Elin och söte Viggo. Så kul med lite snicksnack och sällskap under dagen och barnvagnspromenaden. Tack för det!

För en riktigt fin dag hoppas vi nu på en lite lugnare kväll med lite mer sömn än föregående nätter. Låt oss säga att...ja, det finns en viss förbättringspotential när det gäller sömnen i hushållet. Tre månader utan att ha sovit mer än högst fyra timmar i sträck utan att bli väckt för amning eller bärning börjar kännas lite drygt.

Helt ärligt, barnafödandet känns så här i efterhand som inget jämfört med hur ont det kan kännas att vara riktigt, jävla övertrött.

Men det säger jag såklart för att just nu kommer jag faktiskt inte ihåg hur ont det ändå gjorde att föda... Är kanske för trött för det! Hahahahahaha!

Håhåjaja vilket onödigt inlägg det här är egentligen. Men det bjuder jag på!


Kommentarer
Postat av: spelandet.se

Hejsan!



Jag driver en onlineflash spel sida med över 250 spel. Och jag tänkte höra ifall du skulle vara intresserad av att göra ett länkbyte med mig?:) Du får en länk på min sida och så länkar du till våran sida på din sida?. Om det låter bra får du gärna höra av dig till: [email protected]

2011-02-10 @ 23:10:22
URL: http://spelandet.se/
Postat av: Anonym

stackarn hoppas de bli bättre med nätterna snart.. men måste tyvärr va lite pessi för de lär nog dröja några år innan man får sova natt efter natt ostörd:)

sova får vi göra när vi blir gamla:)

2011-02-11 @ 16:30:36
Postat av: moa

Nej jag menar inget illa om de asylsökande, jag tycker att det är migrationsverket som gör fel. De är ju faktiskt till för att hjälpa. Det är också det som är hemskt, att dem tar in jätte många, de bor här i några år. Skaffar sig vänner, har kommit in i miljön, acklimatiserat sig och sen bara från tomma intet, rycks dem upp och ska måsta flytta. Inget har dem att säga till om. Det tycker jag är fel. Det ska inte få gå till så.



Och migrationsverket ska inte komma och säga tex. att dom har mycket att göra. För det är faktiskt deras jobb och det ska dem sköta! :)

2011-02-11 @ 17:53:30
URL: http://moalill.blogg.se/
Postat av: elin

Tack själva! Det gör vi om!

2011-02-15 @ 08:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0