MiniKarlsson

Igårkväll åkte jag, Elvira och Lotta till Lycksele för att bekanta oss med nytillskottet i familjen. Älskade syster yster Anna-Sara och Nils blev ju föräldrar i söndags!

Världens sötaste lilla nyföding fick jag snusa på. En riktig liten minikarlsson men jag tror iaf hon hade sin mors näsa. ;) Otroligt fin såklart och med en massa hår. Hade gärna lagt ut en bild men det ska ju såklart få vara föräldrarnas privilegium och avgörande om de vill lägga ut någon bild. Så den som väntar på något gott...

Å tänk att Elvira faktiskt numera är större och äldre än någon. Annars är ju i stort sett alla bebisar i bekantskapskretsen äldre och är de inte äldre så är de ändå större. Hahaha!

Massor med grattiskramar till min älskade syster och hennes karl!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0