Identitetskris?

Träffade trevliga Jannice och Anna för en fika i Humanisthuset idag och fick höra häpnadsväckande nyheter.
Uppenbarligen har stjärnhimlen förändrats och det skulle betyda att stjärntecknen förflyttats och datumen för dessa har ändrats. Dessutom har det införts ett nytt stjärntecken: ORMBÄRAREN!

Givetvis var jag tvungen att kolla in artikeln som finns på NSD.se och minsann. Enligt det här är jag inte stenbock längre utan skytt! Jag känner mig helt vilse! Tom, exposed, naken.... Hahahaha!

Men som tur är så finns det en expert som säger att stjärntecknen inte alls förändrats. Vilken tur för mig som slipper identitetskris. Och för alla er därute som tatuerat in era stjärntecken...




Kommentarer
Postat av: Kicki

Skulle ju vara katastrof! Hur skulle jag kunna göra om min våg till jungfru??

2011-01-21 @ 16:33:29
Postat av: moa

Är man född till nåt så är man det livet ut :)

2011-01-23 @ 15:43:45
URL: http://moalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0