Jaha?

Här händer väl en del men ändå inte så mycket. Känns mest som att jag kanske borde göra en liten uppdatering. Är i byn med vyn sedan i torsdagskväll men då mammas dator har fått fnatt kan jag inte ladda upp några bilder.

Har haft en jättehärlig midsommarhelg bland annat med mys med syster yster Anna-Sara med familj. I söndags hanns det också med konfirmation för kusin Bea då jag bland annat fick kalasa på en fantastiskt god chokladhallontårta. Idag har jag haft äran att guida Ramona och fina Emmy runt Nästansjö och imorgon kommer underbara syster Lotta och Kalle! Ser också fram emot en lunchdate med Kicki på Stenmans!

Lilla marodören sover gott med en bula ovanför ena ögat då hon damp ner i mormor Sannas vardagsrumsbord. Inte lätt när man övar på att stå upp med papper fulla händerna... Mitt hjärtas fröjd och glädje!

Förutom att umgås med en massa härligt folk längtar vi såklart efter Jörgen och hans, oändligt efterlängtade, SEMESTER som börjar på fredagkväll. Då har vi tre mysiga veckor tillsammans innan jag börjar jobba!



Bjussar på en gammalbild. Om jag inte missminner mig är det här ganska precis två år sedan!

Kommentarer
Postat av: ramona

Tack för den guidade turen, alltid lika trevligt att ses! Krama världens sötaste elvira från oss o såklart en till världens finaste lillemor med!

2011-06-27 @ 23:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0