Note to self:

Be inte Jörgen att döda superstorajätteäckliga skalbaggar som tagit sig in via sovrumsfönstret.

Resultat:

Första försöket. Jörgen hugger tag i bil/lägenhetsnycklarna varvid jag skriker:
-Neeej, inte nycklarna! Jag måste ju ta i de sen!

Andra försöket. Jörgen plockar upp Vi föräldrar (som kom igår och som jag absolut inte hunnit läsa klart) för att mosa insekten. Jag skriker:
-Neeej, INTE tidningen.

Han mosar den med tidningen. Lämnar sovrummet och lämnar KVAR äckelkrypet på golvet.

Slutresultat:

Sol käkar upp skalbaggen innan jag hunnit städa undan den. Jag torkar av tidningen med en våtservett för jag ska baske mig läsa klart den.

Slutsats:
Äckliga kryp och insekter avlivas av mig i fortsättningen. Undrar om inte det var Jörgens plan hela tiden?

Kommentarer
Postat av: Christer Lundgren

kanska smart den där jörgen

2011-07-14 @ 14:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0