Den osynlige bloggaren

Ja det är väl jag det. Men till mitt försvar så är det mycket nu!

Imorgon börjar jag mitt nya jobb och det känns superhärligt, nervöst och hur kul som helst. Ska börja jobba halvtid och ha med mig lilla Elvira och när Jörgen går på pappaledighet v. 47 så börjar jag arbeta heltid.

Nu när det verkligen är dags att avsluta föräldraledigheten känns det faktiskt lite tomt och tråkigt. Trots att jag många gånger känt att jag hade kunnat börja jobba för flera månader sen. Det är inte lätt att få allt minsann! Hahaha!

Elvira är kanske den roligaste personen som finns just nu, charmigare unge finns nog inte och det säger jag såklart helt objektivt. Skrattar, pratar, kryper runt överallt, försöker klättra upp på möbler och testar gränser. Än så länge säger hon mamma, pappa och titta men jag tro minsann hon försöker sig på katt också. Sol är ju en kanonkompis enligt Elvira men jag har en känsla av att kärleken inte är helt besvarad...

Livet känns bra nog fint nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0