Den döende bloggen...

Ja, inte blir det ofta den uppdateras numera. Har många gånger funderat på att ta bort den men samtidigt finns det så mycket här som jag vill ha kvar och komma ihåg.

Så nu blir det ett lite bok-blogg-inlägg bara för att finnas kvar lite till. Och så att jag kan komma ihåg vilka böcker jag vill läsa i sommar!

Fader död av Giles Blunt
Sköra bestar av Tawni O´Dell
Vålnader och Horn av Joe Hill
Deadlocked av Charlaine Harris
Seed av Rob Ziegler
Roten till det onda av Peter Robinson (en Alan Banksdeckare som jag inte läst än men herrmin... vad bokförlagen i det här landet har slarvat med översättning och utgivning av de här böckerna, de kommer ut huller om buller)!
The end of wasp season av Denise Mina
Rosa -den farliga färgen av Fanny Ambjörnsson
Juliet, naked av Nick Hornby

Och man borde ju faktiskt ta sig i kragen och läsa Jag är Zlatan Ibrahimovic och är man ändå ine på biografier tror jag att Morgan Allings bok Kriget är slut kan vara riktigt bra.

Fler förslag till min sommarläsning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0