Laddar inför helgen.

Har ägnat kvällen åt att städa och packa *suck* men nu ska jag bara blogga lite, fika lite och läsa lite innan jag kryper till kojs.

Och vad ska jag göra i helgen då? Jo, Lillemoran ska minsann på:

BAL!

Fast jag vet inte om det är en riktig bal egentligen. För balklänning skulle man då inte ha... Men vad är väl en byggarbal, den kan ju va dötrist, och tråkig och trist och alldeles, alldeles underbar. Men så ska jag ju gå med någon väldigt speciell också.

Nej, läsa lite deckare och äta rostat är vad jag ska göra nu!

Lev väl!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hmm jag hade gärna träffat er om det inte vore för att bränslelampan i passaten lyser, kontot är tomt och jag jobbar heeela helgen!

Men ha så trevligt på balen du, medan jag sliter för brödfödan!

2009-02-19 @ 21:39:12
Postat av: Lillemor

Oj då, lät som en trist helg. Men du, ibland sliter jag också för brödfödan. Promise!

2009-02-20 @ 08:26:04
URL: http://lillemoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0