Vilken dag!

*pust*

Upp och ned har humöret varit idag, ena stunden stressad, nästa lugn och glad för att sen bli upprörd och sen tillbaka till jätteglad och sen ledsen, bedrövad och arg.

*suck*

Hade i alla fall himla kul åt mig själv och mamma som sprang runt som yra höns imorse för att hitta reservnyckeln till Volvon. Hann inte ens med att fråga mor om det blev några skador på bilen efter rådjursincidenten. Såg ju iaf att hon klarat sig bra.

Och måste säga att ibland blir man imponerad på en del av de svenska eleverna på skolan också. Jättetrevliga, nyfikna och med en massa bra frågor.

Må gott.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Råddjursincident?

2009-05-06 @ 22:49:05
Postat av: Anna-Sara

Jösses vad jag skrattade då jag var hem och pappa berättade vad som hänt =)

2009-05-06 @ 23:55:54
Postat av: Lillemor

Mamma körde på ett rådjur igår morse. Sen lyckades hon låsa bilen med bilen igång och nycklarna i. Så vi ägnade ca 30 min på onsdagsmorgonen att springa runt som yra höns letandes efter extranyckeln som jag hade nånstanns... garv

2009-05-07 @ 16:58:26
URL: http://lillemoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0