Håhåjaja...

Egentligen borde jag nog inte skriva något nu för jag har inget vettigt att skriva om. Det rullar i stort sett på som vanligt.

Dock, kors i taket, så tog lillan nappen i lördags! Då vi såklart skulle visa att hon minsann hatade napp och inte alls vill ha så sög hon såklart tag för glatta livet och var hur nöjd som helst. Vet att många säger att det är bra om de inte tar nappen av en himla massa olika anledningar men då Elvira sugit sig fast vid bröstet som en vampyr nätterna igenom är i alla fall jag glad över om hon kan nöja sig med en napp en stund i alla fall.

Ja...nätterna. Att det skulle bli lite och knasig sömn var man ju införstådd med och att det kommer att vara så framöver men seriöst, jag begär inte mycket tycker jag. Vad sägs om i alla fall fyra timmars sammanhängande sömn? Kommer jag någonsin mer att få i alla fall det? Nu är det 4½ månad sen jag sovit mer än två, tre timmar i stöten och jag tror att jag kanske blir knäpp snart?

Efter att ha pratat med Bvc så ska vi utöka med lite mer smakportioner. Senaste två veckorna har ju Elvira fått lite gröt på eftermiddagen men nu ska vi flytta gröten till lunch och börja med lite matsmak kring middagstid. Sen får hon ju ersättning också en gång på kvällen, kring åtta-nio men trots att hon slurpar i sig 200ml somnar hon inte utan att ammas kring halv elva. Och sen vaknar hon för att äta kring ett, tre, fem-sex och vaknar omkring åtta.

Håhåjaja. Ja, trots att jag är så trött så förstår till och med jag att det här är ett gnatigt tråkinlägg. Vi piggar upp det med bildbevis på nappen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0